بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اتفاق عجیب در شهرخودرو| مهاجری دور خورد، منصوریان قرارداد بست؟

  • کد خبر: ۷۸۶۸۷
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
اتفاق عجیب در شهرخودرو| مهاجری دور خورد، منصوریان قرارداد بست؟
شنیده می‌شود محمدرضا مهاجری در شرایطی که با حمیداوی به توافق رسیده‌بود، دور خورده و قرار است منصوریان یا خطیبی هدایت نماینده مشهد را برعهده بگیرند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی که محمدرضا مهاجری حضورش در پدیده را با تیم مدیریتی حمیداوی و معمایی، به عنوان سرمربی تایید کرده بود، اما نام او از هدایت پدیده خط خورد.

این طور که گفته می‌شود شب گذشته معمایی در تماسی با مهاجری به او عنوان می‌کند که این باشگاه از حضور او در تیم پدیده به عنوان سرمریی منصرف شده است و برنامه‌ای برای هدایت این تیم با حضور او ندارند!

این در حالی است که مهاجری در گفتگو با رسانه‌ها عنوان کرده بود که برای هدایت پدیده با حمیداوی به توافق رسیده و منتظر است تا تمرینات این تیم را آغاز کند، اما گویا حمیداوی و معمایی زیر قولشان زدند و حالامهاجری باید دنبال تیم دیگری بگردد.

حالا خبر می‌رسد، مدیران شرکت شهرخودرو که این روز‌ها هنوز بر سر مالکیت تیم پدیده نیز با مسایل مختلفی روبرو هستند، طی یکی دو روز قبل جلساتی را با علیرضا منصوریان و رسول خطیبی در تهران برگزار کرده اند و یکی از این دو گزینه قرار است هدایت نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر را بر عهده بگیرند! این طور که مشخص است هم منصوریان و هم خطیبی با وعده آوردن اسپانسر و حتی خرید امتیاز این باشگاه توانسته اند حمیداوی را برای حضور خود متقاعد کنند و البته مهاجری را برای هدایت این تیم کنار بگذارند.

حمیداوی که این روز‌ها با فروش دو بازیکن شاخص تیمش یعنی نعمتی و قاسمی نژاد حسابی اعتراض هواداران تیمش را به صدا در آورده است، به دنبال آن است تا بتواند با یکی از این دو مربی که اتفاقا کارنامه نه چندان قابل قبولی دارند به توافق برسد.

با این اتفاقات به نظر می‌رسد روز‌های تاریک فوتبال خراسان و رسیدن به سرنوشت تیم‌هایی مثل ابومسلم، پیام و‌سیاه جامگان دوباره و البته به سرعت در حال رقم خوردن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->